Logo en huisstijlcommissie bedankt!!

Werken aan het logo

Wie heeft meegewerkt aan de het nieuwe logo, de website en de huisstijl?

Wij zijn 2015 goed begonnen, de school heeft een nieuwe website!
En wat voor een! Aanschouw het zelf en laat bijvoorbeeld via facebook weten wat jullie er van vinden!

Maar allereerst willen wij graag alle betrokkenen bedanken voor het tot stand komen van deze website.

Te beginnen bij de ouders. Het hoort natuurlijk bij de Jenaplangedachte en past bij de cultuur van de Zonnewijzer, ouderbetrokkenheid! En dat blijkt maar weer in de praktijk.
Drijvende krachten achter het nieuwe logo, de huisstijl en de ideeën voor de website zijn onze ouders:

Margot Tomassen
Danielle Jong
Walter Faas
Nathalie Westerhoven
Jacqueline Bremer

De foto’s, ja echt van kinderen van de Zonnewijzer, zijn gemaakt door Norbert Reingoud.

Daarnaast bedanken wij José Viveen van Bureau 1811 die uiteindelijk al onze wensen en gedachten in een prachtige website heeft gegoten!!

En natuurlijk ook de leerkrachten van de huisstijlcommissie!

Namens het team en alle kinderen van de Zonnewijzer, ontzettend bedankt!!!