Lief en leed

Hoe starten wij 2015?

Na de vakantie zijn er wederom de nodige wijzigingen op de Zonnewijzer. In vogelvlucht:

Juf Yanna gaat weer starten na de vakantie. Mocht dat volgens planning verlopen dan zien wij juf Joyce de komende weken waarschijnlijk een stuk minder. Joyce, bedankt voor je inzet!

Juf Ina komt na de kerst ook weer op school. Zij gaat ondersteuning verlenen in de onderbouwgroepen

Groep José/Jolanda
Juf Sherisse staat tot eind maart (want dan gaat zij met zwangerschapsverlof) de woensdag in de groep van juf Jolanda en juf José!

Groep Mariëtte
De vrijdagochtend bij Juf Mariette gaat de rest van het jaar ingevuld worden door juf Mabel de Lassacquère. Zij heeft de afgelopen periode o.a. bij Lucy ingevallen en zij heeft er zin!

Groep Merel/Marjolein
Juf Marjolein komt ook na de vakantie terug van zwangerschapsverlof en juf Lisanne gaat haar geluk beproeven op de st Michaelschool. Beide succes!