Inrichting schoolgebouw

stapje voor stapje

Nu de website en de huisstijl zijn gemaakt gaan wij door, zoals beloofd, met de inrichting van het schoolgebouw.
Kasten
Het is u waarschijnlijk al opgevallen, de boekenkasten staan in de middelste entree. Niet heel handig, maar wel met een bedoeling. Allereerst zijn de vloeren in de kerstvakantie in de was gezet. Ten tweede wordt er volgende week vrijdag een begin gemaakt met de nieuwe boekenkast. Zodra deze klaar is gaan deze boeken weer terug en de kasten weg.

Magazijnen
Tegelijkertijd worden dinsdag ook de twee magazijnen voorzien van een nieuwe plankenconstructie. Dat betekent dat ook deze magazijnen zijn leeggehaald, en veel spullen tijdelijk elders in school zijn opgeslagen. Even rommelig, maar daarna weer een stuk netter!

Bestickering
En als laatste zullen wij binnen een paar weken ook gaan starten met ”bestickering” van de gangen, in de sfeer van onze nieuwe huisstijl.

Stapje voor stapje!