Take your own device update

Dit nieuws is bedoeld voor de kinderen van groep 5 (komend schooljaar)

21-7-17

TYOD update

Nu bijna iedereen de overeenkomst heeft ingevuld, weten wij dat zo goed als alle ouders meedoen, En dat is natuurlijk een ontzettend prettig!

Heeft u het nog niet ingevuld? Geen probleem. Aan het begin van komend schooljaar worden alle nieuwe kinderen ook nog benaderd, en dan kunt u ook nog meedoen.

Waar staan wij en hoe gaan wij nu verder?

De iPads zijn ook al bijna startklaar, de laatste software wordt in de vakantie geïnstalleerd.

In de laatste vakantieweek komen wij met een actueel voorstel voor de iPadhoes(zen) (die u dan zelf kunt aanschaffen bij de mediamarkt Heerhugowaard).

Zodra de iPads van hoezen zijn voorzien kunnen wij op school alvast starten.

In de eerste schoolweken krijgt u de factuur (180 euro). Aansluitend wordt elke vrijdag gekeken welke betaling binnen is. Is dat het geval, dan kan mogen de iPads door de deelnemers meteen mee naar huis worden genomen.

Heeft u nog vragen, dan horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,

Het TYOD team van de Zonnewijzer