De laatste loodjes

Iedereen een prettige vakantie!!

Geachte ouder(s), verzorger(s),

De laatste loodjes

De laatste dagen in het basisonderwijs zijn altijd druk en ‘doening’. De musical van groep 8, het afscheid, de lokalen zo  opruimen dat er schoongemaakt kan worden etc. etc. Dit jaar hebben wij er een flinke uitdaging bij. Wij gaan “de andere vleugel van het schoolgebouw” in gebruik nemen. Niet alleen moeten deze lokalen en andere ruimten worden voorzien van digiborden en wifi, zij moeten ook nog worden ingericht. En daar horen dan weer de  spullen bij die van de Edelsteen deze kant op worden verhuisd. Daar is deze week al een begin mee gemaakt. Zowel de aula als de speelzaal staan bomvol! In de laatste week van de vakantie worden de spullen naar de juiste plek verhuisd.

Al met al een flinke operatie, maar omdat wij straks wat ruimer in ons jasje zitten hebben wij er ook veel zin in!!

“Het was ons het jaartje wel”, al zeggen wij dat natuurlijk elk jaar opnieuw. De toekomst laat zich nu eenmaal niet (helemaal) in planning vangen. Gelukkig maar want anders wordt vast saai.

Wij zijn weer een hoop van plan komend schooljaar, maar nu eerst allemaal genieten van de vakantie!!

Namens het team van de Zonnewijzer

IMG_20170721_110717 IMG_20170721_110717
IMG_20170720_124251[5845] IMG_20170720_124251[5845]