Directienieuws 12-6-20

De nieuwe indeling, de formatie

Directienieuws 12-6-20

De nieuwe indeling, de formatie

Vandaag hebben de kinderen die van bouw switchen al te horen gekregen in welke stamgroep zij komend schooljaar zitten. In de bijlagen (i.v.m. AVG niet op de website) bij deze Fiep vindt u de lijsten met de complete groepsoverzichten van de midden- en bovenbouw. Normaal gesproken hingen wij deze ook in de gang naast de klassendeur, maar dat werkt natuurlijk niet in deze tijd.

Dat betekent nu iedereen weet in welke groep/planeet zij komend schooljaar gaan starten. Maar hoort daar dan ook dezelfde leerkracht(en) bij? In veel gevallen wel, maar niet allemaal:

Juf Yanna gaat een nieuwe uitdaging aan en gaat komend schooljaar bij Nexus werken. Een nieuwe uitdaging voor haar en daardoor ook voor ons in de formatie. Naast deze wijzigingen hebben wij ook nog een paar kleinere veranderingen. Zowel Meester Tim als Juf Dorien gaan komend jaar starten in de kweekvijver (opleiding tot directie). Beiden worden hiervoor een dag in de week gecompenseerd. Voor deze dagen zoeken wij bij meester Tim dan ook nog een oplossing. Alles bij elkaar is er intern ook nog het een en ander geschoven zoals u kunt zien in het overzicht hieronder. Komende week hopen wij kenbaar te maken wie de nieuwe leerkracht(en) voor de groep Pluto wordt en wie er naast Meester Tim gaat werken.

1/2 Aarde                        Juf Lucy en Juf Miranda

1/2 Komeet                     Juf Rozanne

1/2 Maan                         Juf Els en Juf Elise

1/2 Ster                            Juf Hilde en Juf Mariëtte

1/2 Zon                            Juf Sherisse en Juf Hilde

3/4/5 Calypso                 Juf Laura

3/4/5 Ceres                     Juf Joyce

3/4/5 Mars                      Juf Bettine en Juf Marije

3/4/5 Mercurius             Juf Jolanda en Juf José

3/4/5 Poolster                Juf Paula en Juf Regina

3/4/5 Sirius                     Juf Karin en Juf Marjolein

3/4/5 Supernova            Juf Marit en juf Merel

6/7/8 Saturnus               Meester Tim en 2 dagen vacature

6/7/8 Neptunes              Juf Bianca en Juf Kitty

6/7/8 Uranus                  Juf Dorien en Juf Sandra

6/7/8 Venus                    Juf Gerian

6/7/8 Triton                    Juf Lisa

6/7/8 Pluto                      Vacature

6/7/8 Eris                         Juf Majory

In de directievoering, in de zorg en in de ondersteuning zijn er komend schooljaar geen wijzigingen. Ook de groep Atlas blijft in deze hoedanigheid (kleine uitbreiding) bestaan met Juf Mascha en Juf Kitty als leerkrachten.

Deze indeling komt niet zo maar tot stand. Er wordt behoorlijk gewikt en gewogen. Wij hebben daar criteria voor en proberen daar zoveel mogelijk aan tegemoet te komen. Voor de meeste kinderen is dat meteen goed, een aantal kinderen zal er nog even aan moeten wennen. De ervaring leert dat ook deze kinderen snel gewend zijn en dat het ook helpend is dat ouders daarin positief meedenken. Heeft u toch nog vragen, dan kunt u in eerst instantie terecht bij de huidige leerkracht(en). Mocht het nodig zijn dan kunt u daarna een afspraak maken met de directie/het MT.

Met vriendelijke groet namens het team van de Zonnewijzer,