Start

een goed begin is het halve werk...

Start

Wij zijn weer gestart en dat voelt goed. Eigenlijk gaan de meeste zaken in school weer redelijke zijn gewone gangetje. Maar natuurlijk niet alles. De hygiënerichtlijnen zijn er nog steeds, de looprichting ook. Maar daar zijn wij inmiddels aan gewend. Het halen en brengen op school gaat eigenlijk ook wel goed. De pilonnengrens staat over de gehele ’voorkantzijde’, dus graag ook geen ouders aan de zijkant van het schoolplein. Het parkeren blijft lastig. Wij hebben het liefste dat u helemaal niet met de auto komt. En wanneer dat niet anders kan dan is de parkeerplaats bij AH de oplossing of u kiest voor de Kiss and Ride. Maar niet dubbel parkeren e.d. Maar eerlijk is eerlijk, voor Corona was dit ook al niet gemakkelijk. Wij blijven u er op wijzen.

Maar alles overziend is het goed te doen. Er spelen nog wel een aantal andere zaken:

-Voorlopig geen leesouders in de school. Daar hebben wij al een plannetje voor gemaakt m.b.v. bovenbouwkinderen.

-Voorlopig geen luizencontrole. Voor meer informatie kunt u terecht op:   https://www.rivm.nl/hoofdluis/informatiemateriaal

-Voorlopig geen werkavonden. Een aantal klussen zal moeten wachten of op een andere manier moeten worden gedaan.

Wij gaan zien hoe het (school) jaar zich ontwikkelt, maar de start is in ieder geval goed.

What do you want to do ?New mailCopy